Oldalak

2015. január 17., szombat

1.Rész

Megint ugyan olyan nap mint a többi. Meg se kellett fordulnom ahhoz, hogy tudjam valaki van mellettem. De hát mit tehetnék ha csak a szex jár a fejemben? És annyi gyönyörű nő van. Ezt viszont nem mindenki értékeli, főleg, hogy a világ egyik leghíresebb bandájában éneklek. Fel kellek ágyból és a lehető leghalkabban össze szedem a ruháimat padlóról. Gyors pillantás az előző éjszakai partneremre. Igen Sytles van ízlésed az biztos! Le ballagtam a lépcsőn miközben az előző éjszakai történések játszódtak le a fejemben. Ennyi kellett és már fél kemény vagyok. Össze szedtem még a pénz tárcámat ,a kulcsaimat  és a mobilommal együtt megyek a hűtőhöz ahol van egy kis jegyzet fűzet írok neki egy üzenetet amiben ez áll " Kösz az estét Baby xxoH". Amint kilépek a lakásból meg csapot a meleg levegő Januárba, de hát ez Los Angeles ahol mindig meleg van. Körbe nézek és az utca túloldalán meglátom a kocsimat, át szaladok beülök a kocsimba , de mi előtt be indítanám megnézem a mobilom. Bekapcsolva látom, hogy van 23 üzenetem Simontól és a fiúktól. És ötször hívtak ma. Elindítom a jó öreg Range Rowert, majd tárcsázom Simon számát. Azonnal fel veszi.
- Harry azonnal be kell, hogy gyere.- semmi köszönés rögtön a lényegre tér.
- Szia neked is Simon mi olyan sürgős, hogy ily korán hívjál?
- Már kettő is el múlt Harry- sóhajtott. Tudtam, hogy a homlokát dörzsöli ajaj ez nem jó.- Megint egy lánnyal voltál igaz?
- Ne....bassza meg- hagyta el azonnal a káromkodás a számat amint meg pillantottam az órámat.- Máris ott vagyok- ígértem meg és már bontottam is a vonalat. Amint be hajtottam a stúdió elé Pault pillantottam meg. Kipattantam a kocsiból.
- Simon vár téged.- Bólintottam majd az épületben a recepciót kikerülve siettem a lifthez. Jobb ha nem futók össze Emilyvel ő itt a recepciós vele is össze szűrtem a levet. Pont ebbe a liftbe. Alsó ajkamba harapva léptem ki a liftből a megfelelő szinten. Amint meg pillantottam az egyetlen nőt aki le lohasztja a farkam, mint akit puskából lőttek ki úgy mentem Paul irodájához. De nem voltam elég. gyors. A picsába!
- Szia Harry- hallottam meg a világ legidegesítőbb hangját. Anna. Felvettem egy mű mosolyt majd hátra fordultam.
- Szia Anna- köszöntem vissza neki. Majd végig néztem rajta nem volt csúnya, de annál idegesítőbb igen. Egyszer majd nem meg dugtam. de hál istenek ránk nyitottak a tárgyalóban. Azóta le se lehet vakarni még ha   dugtam volna. A hideg kiráz tőle!
- Rá érsz este?- kérdezte miközben az egyik szőke hajtincsét az ujjai közt csavargatta. Neked sose.
- Hát az a........ gond ho- nem tudtam be fejezni a mondatot mert Paul ki jött az irodájából.
- Anna ne flörtölj! Menj dolgozni azért fizetlek. Harry te pedig örülnék ha békén hagynád legalább itt a lányokat.- Anna pironkodva ment arrébb miközben egy Igen is Mr.Cowel-t suttogva arrébb ment.- Na menjünk be-csapta össze tenyereit. Amint beléptünk Paul a székéhez ment és pedig az előtte foglaló székek közül az egyikére ültem.- Tudod, hogy mért vagy itt?
- Igen mert elkéstem.
- Nem.- csapott az asztalra olyan erővel, hogy még én is megrezzentem.- A lányokkal van a gond... sőt nem is azokkal, ha nem a mindennapos együtt létek amik egyik se komolyak- dörzsölte a homlokát, majd ki nyitotta a fiókját és egy szennylapot húzott ki belőle és elém dobta.- Olvasd el... Sőt elég csak a fő címet.- suttogta.
- Harry Styles aki sose maradt meg senkinél.- olvastam fel.- Na és?
- Ez csak egy ilyen lap mindegyikbe ugyan az van Harryt egy szőke lánnyal látták le lépni..., majd a következő Harry Stylest egy fekete hajú lánnyal látták aminnap. Majd nem elég neked a hétköznapi lányok neked le kell fektetned Taylor Swiftet. És ez csak néhány a többiről ne is beszéljünk. A banda hírnevét kockáztatod Harry- mordult fel mikor a szemet forgattam.
- Változtatni nem tudok a bandának semmi baja a sok rajongó imád minket. Most ki akarsz rúgni engem?- fejeztem be mondatott miközben fel húztam az egyik szemöldökömet amolyan én nyertem stílusban.
- Nem természetesen nem. De ennek végett kel vetnünk nem lehet több egy éjszakás kalandod!- jelentette ki.- A banda miatt és a te hírneved érdekében.
- Tessék?- köpni nyelni nem tudtam.- Ezt te se gondoltad komolyan? És mégis, hogy fogom ki bírni szerinted?-ordítottam.- Szükségem van a szexre!- halkítottam le a hangomat.
- De igen nagyon is komolyan gondoltam! Megoldjuk és igen tudom, hogy szükséged van rá. De remélem nem sokára meggyógyulsz! Addig is veszünk neked egy lányt- a szemeim háromszorosra nyíltak.- Ő addig mindent vágyadat ki elégíti. Természetesen a lányt te választhatod ki, de amint meg van a lány egy jó darabig csak is vele lehetsz!- fejezte be a mondatát.- Ja és holnap reggel 8-ra itt legyél akkor indulunk.


Hát itt is lenne az első rész remélem tetszett és nem csalódtok bennem! :D

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett,várom a következőt!:DD ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi <3 ha minden igaz ma fent lesz a második rész :3

      Törlés
  2. Nekem is tetszik . ALIGVÁROM a folytatást :) :) :)!!!@@!!!@

    VálaszTörlés